Friday, December 12, 2008

Lawatan Ke Bali


9 comments:

  1. Sorry r tuk ayt2 pe kejdh yg xphm ni.2 sje tuk testing je tau.jgn g cari plak mksd d sblik ayt 2.huhu..sbnrnye sem 3 nnt aku akn berangkat ke Bali tuk blaja berkenaan subjek Tourism Geography,subjek yg paling byk mkn dwet.haiz..puas aku cri siapakah gerangan yg dpt sponsor aku tuk g sne nnt.Tp mlgnye sowg pun xde.So tpksa r aku kuarkn sndiri dwet ptptipu aku yg xsbrapa 2.i'allah ckup kot.he3..Aku n bdk2 DTM3A g mrayau ke Bali time raye cine nnt.So dpt r ktorg mrse org2 kt sne yg totally Buddha mnymbut Gong Xi Fa Chai nnt.Tp aku g sne pn xlme.juz 3hari je sbb overbudget.kui3..yg xcitednye adlh time preparation tuk ke sne nnt.mklm r.ktorg adlh 1st batch dak tourism yg ke oversea ni.so kre p'san bkobar 2 lbey r cput kn.he3..skunk lg da stndby nk pki bju pe,bwk pe,wat research cput2 psl owg kt sne,mcm2 r.2 yg syiok sbnrnye.ha..besa r.mrantau g ngra org.mmg r conok wlpn kt sberang je.pape pn tuk korg sumer hope dpt doakn ktorg slmt pegi,slmt duk sne,n slmt pulg ke tnh air m'sia dgn ilmu2 yg tersemat d dada.i'allah..

    ReplyDelete
  2. Ntah ayat apaer tu..cam makhluk asing jerr bahasanyaaa

    ReplyDelete
  3. Kata citer pegi bali..nie gambar budak pulak..aper nieee

    ReplyDelete
  4. Mama..mama oh mama ku?////d/

    ReplyDelete
  5. mszruhaya nie baru belajar buat web ya..kira ok gak baru belajar dah boleh buat macamnie...u nak ke negara orang yaa..hati-hati disana..negara orang tak sama macam negara kita...hujan emas negeri orang, hujan batu negeri sendiri...amik ler emas dan balik ke negeri batu..haa...haaa

    ReplyDelete
  6. korang ni lah punca rosaknya bahasa malaysia...dan lebih tepat lagi BAHASA MELAYU. gunalah bahasa yang betul.....kalau nak ringkaskan perkataan, buatlah yang elok2 sikit. yang mudah orang nak baca....ni 'sekarang' dah jadi 'skunk'. payahlah warga tua macam aku ni baca.

    ReplyDelete
  7. oi puteh!! bbbbangunlah..asyik tidur saja. jomlah join lul punya blog ni

    ReplyDelete